Általános terméktámogatás

calgo_supportAz általános terméktámogatás keretén belül segítséget nyújtunk ügyfeleinknek a Calgo használatában, a szoftver felületein való eligazodásban, az egyes funkciók és működésük megértésében. Az e-mailen beérkezett terméktámogatási kérések feldolgozását azonnal megkezdjük, ill. a telefonon vagy instant messengeren érkező kérdéseket nyomban megválaszoljuk. Előfordulhat, hogy a távoli segítségnyújtáshoz remote desktop alkalmazására van szükség, amely a Calgo beépített távoli asztal funkciójával valósítható meg.

Az általános terméktámogatás természtesen ingyenes, ugyanakkor javasoljuk a részletes felhasználói dokumentáció tanulmányozását, mely a Calgo felhasználói szintű kezeléséhez nyújt hasznos segítséget.

Script- és statisztikakészítésScript Editor

Supportunk a bonyolultabb scriptek elkészítésében, ill. a Calgo beépített statisztikáin kívüli egyedi statisztikák leprogramozásában vagy a beépített statisztikák testre szabásában is segítséget nyújt. Ezt a tevékenységet a szerződésben egyedileg megállapodott havi időkeret mértékéig ingyenesen végezzük. Természetesen igény esetén a fenti feladatok elvégzéséhez szükséges tudás elsajátításához vállalunk oktatásokat az ügyfeleink által kijelölt személyek részére (operátori, supervisori vagy akár vezetői szinten is). A betanítás költségei az adott havi időkeret terhére elszámolhatók.

Hibadetektálás, hibajavításhibajavitas

Az ügyfelek által bejelentett hibákat kiemelten kezeljük, feldolgozásukat azonnal megkezdjük, és mindent megteszünk a hibák elhárítása érdekében, hogy a szolgáltatás rendekezésre állása az ügyféllel közösen előirányzott tűrésen belül maradjon. Sajnos a hibabejelentés pillanatában nem minden esetben dönthető el azonnal, hogy a hiba oka a mi érdekkörünkön belül vagy azon kívül keresendő. Ezért mindenképpen javasoljuk a
hibák bejelentése előtt, illetve a hibajavítás ideje alatt a ügyféloldali lehetséges hibák lehetőségeinek ellenőrzését (headset csere, csatlakozások ellenőrzése, stb.).