redundancia

Rendelkezésre állás

Cégünk a Calgo felhőben történő szolgáltatására 99,9%-os éves szintű rendelkezésreállást vállal.

Ez azt jelenti, hogy a mi hibánkból kifolyólag a rendszer egy évben maximum 525 percig nem lehet elérhető.

Ezt a magas rendelkezésre állási szintet nagy megbízhatóságú adatparkokban elhyelezett redundáns szervereinkkel biztosítjuk. Abban az esetben, ha valamelyik szerverünk meghibásodna, perceken belül át tudunk állni a másik szerverre, amelyről a szolgáltatás minden adatot átvéve zavartalanul tovább folytatódik.

Gondolt már arra, hogy mi történne, ha elvesznének az adatai? Esetleg elő is fordult már Önnel ilyesmi?

Adataink egyre nagyobb értéket jelentenek, ezzel azonban sokan csak akkor kerülnek tisztába, amikor adatvesztést szenvednek el.

Hosztolt call center szolgáltatásunkkal ilyesmi nem fordulhat elő!

Mi adatait nagy biztonságban őrizzük. Számunkra a redundancia nem csupán rendszeres mentést vagy tükrözött merevlemezeket jelent, hanem a komplett szerver architektúra, VoIP telefonszolgáltatás, áramellátás “többszörös” másolatát/biztosítását. A másolat(ok) biztosítják, hogy bármilyen hardveres meghibásodás vagy külső szolgáltatás kiesése esetén a rendszer elérhető legyen, és a felhasználói oldalon zavartalanul lehessen azt használni.

Redundáns szervereinket nagy megbízhatóságú szerverparkokban tartjuk, ahol az áram és internetellátás éves szinten 99.9%-os szinten bitóztosított.