telefonos_ugyfelszolgalatA mai rohanó világban nincsen elegendő időnk arra, hogy személyesen intézzük ügyeinket, így egy jól működő call center egyre fontosabbá válik a kisvállalatok ügyfélkezelési stratégiájában is. A Calgo egy olyan univerzális virtual call center szoftver, amely kiváló megoldást nyújt főként bejövő hívásokat fogadó telefonos ügyfélszolgálatok kiszolgálására is.

A telefonos ügyfélszolgálat, vagy más néven bejövő call center célja, hogy képes legyen nagy számú beérkező telefonhívás struktúrált kezelésére, az ügyfélfogadás kiterjesztésére, az ügyintézés megkönnyítésére. Egy bejövő call center (telefonos ügyfélszolgálat) feladata a cég terméke, szolgáltatása iránti érdeklődés, a számlázással kapcsolatos kérdések, ügyfél panaszok, egyéb ügyintézések (megrendelés, adatmódosítás, egyenleg lekérdezés, stb.) gyors és hatékony kezelése.

A Calgo call center szoftver kiváló eszköz az alábbi tevékenységekhez:

  • Ügyfélszolgálati ügyintézés
  • Help Desk
  • Technikai támogatás
  • Távoli recepciós
  • Virtuális Asszisztens szolgáltatás
  • Tudakozó üzemeltetés
  • Megrendelés felvétel

A Calgo call center program ügyfélszolgálati tevékenységet támogató főbb jellemzői:

  • ügyfelek beazonosítása a beérkező hívás száma vagy egyedi ügyfélazonosító alapján,
  • IVR automata menürendszer,
  • mérőóra állás, egyéb egyenleg bediktálása hívógombok segítségével,
  • minőségbiztosítás, minőségellenőrzés,
  • operátori állapotok, kampány statisztikák, egyéb kimutatások,
  • fogyasztóvédelmi törvény szerinti megfelelőség,
    • egyedi hívásazonosító generálás,
    • hívásazonosító automata beolvasása,
    • hangrögzítés,
    • hangfelvételek visszakereshetősége, 5 évig történő tárolása,
    • panaszkezelés kötelező elemeinek felületen történő megjelenítése.