kovetelesA követeléskezelés és adósságbehajtás manapság egyre nagyobb problémát okoz a cégek életében. A fizetési hajlandóság csökkenésével egyenesen arányosan kitolódó fizetési határidő általában likviditási problémákkal jár. A személyes és levélben történő megkeresés mellett a telefonos egyeztetés az egyik leggyakoribb formája a kinnlevőségek kezelésének. A Calgo call center szoftver segítségével közvetlenül megkereshetők a fizetési problémával küzdő ügyfelek és a közös megállapodás érdekében felvehető a telefonos vagy személyes kapcsolat. A rendszerből indított SMS üzenetben lehet felhívni a figyelmet a fizetési határidőkre és a befizetendő összegre.

A telefonos megkeresés a behajtás minden fázisában segítséget nyújthat:

  • Soft collection: A késedelembe eséstől a szerződés felmondásáig tartó fázis.
  • Szerződésfelmondás: A jogi lehetőségeknek megfelelően felmondásra kerül az érvényben lévő szerződés, a későbbiekben már nem kell szolgáltatnia a nem fizető partnernek.
  • Hard collection: A szerződés felmondásától a követeléskezelés lezárásáig tartó fázis.
  • Követeléseladás: Faktoring cégek felvásárolhatják a behajthatalan követeléseket.

Funkciók, amelyek eredményesebbé teszik a követeléskezelést:

  • Rögzített beszélgetések: Minden hívásról hangállomány készül, ami alapján visszakereshetők a beszélgetés közben elhangzottak. Ez alapján hivatkozhatók a későbbiekben a leegyeztett információk (mikorra igérte a befizetést, mekkora összeg érkezik).
  • Számrotálás: Eltérő telefonszámokról mennek ki a hívások, így a tartozó nem ismeri fel a korábbi hívószám alapján a telefonálót. Ezáltal nagyobb eséllyel lehet telefonon utolérni a tartozót.
  • E-mail küldés termináció alapján: A hívás végén beállított termináció alapján automatikusan kiküldésre kerülhet egy e-mail. A termináció szintű e-mail sablonok összeállításához külön felületet biztosítunk. Így a levelek megírásával már nem kell a hívó félnek külön foglalkoznia.
  • Nagy mennyiségű automatikus hívásindítás: Napi szinten akár több ezer automatikus hívás indítható IVR rendszer segítségével, amelyben a felhívandó ügyfélre jellemző információk (határidő, felszólítási állapot, költségek) elhelyezhetők az előre rögzített szövegbe. Az IVR szövegek stúdió minőségű rögzítése egyszerűen és gyorsan megoldható.