idopont_egyeztetesMai rohanó világunkban az időgazdálkodás egyre fontosabb szerepet tölt be a mindennapjainkban. Ez különösen igaz a napi, heti szinten sok találkozót lebonyolító üzletkötőkre, üzletemberekre.

Az ilyen munkát végzők sokszor annyira elfoglaltak, hogy nincs idejük maguknak időpontot egyeztetni, illetve főként az ügynöki tevékenységet folytató munkatársak esetében bír nagy jelentőséggel, hogy mivel töltik az idejüket. A nagy számok törvénye alapján ugyanis az eredmény a lebonyolított találkozók számától függ, vagyis minnél több a megbeszélt tárgyalás, annál nagyobb a bevétel.

Éppen ezért fontos, hogy üzletkötőink ne telefonálással töltsék idejüket, hanem azzal azzal, amihez a legjobban értenek: kapcsolattartással, tárgyalással, értékesítéssel. Egy-egy időpont leegyeztetése ugyanis esetenként nem is olyan könnyű feladat, sok időt vesz el, és más kvalitásokat is igényel, mint az üzletkötés, különösképp, ha hideg listáról dolgozunk. Ilyen esetekben kiemelt jelentősége van egy jó időpont egyeztető munkatársnak, akinek a gyors és hatékony munkavégzését nagyban megkönnyítheti egy jól használható call center szoftver.

Egy virtuális call center szoftver segítségével hatékonyan, nagyon kis költségek mellett vonható be időpont egyeztető munkatárs, aki így gyorsan, könnyen töltheti meg az üzletkötők naptárát. A Calgo call center szoftver kiváló eszköz az időpont egyeztetésekhez, mert

  • az automata tárcsázásnak köszönhetően nem kell megvárni a kicsöngéseket, nincsenek telefon kezeléssel töltött holt idők,
  • szkriptek támogatják az operátorokat a leghatékonyabb munkavégzésben,
  • a hangfelvételek rögzítésre kerülnek, így a megbeszélt információk bármikor visszahallgathatók,
  • a telefonhívásokról valamint az operátori munkaidőkről komplett statisztikák készülnek,
  • naptárbejegyzések hozhatók létre, melyek szinkronizálhatók google naptárakkal,
  • mobiltelefonról elérhetők a találkozók adatai (időpont, helyszín, partner neve, partner telefonszáma),
  • a megbeszélt időpontokról automatikus emailt kap mindkét fél.

Ha többször előfordult már, hogy

  • sok időt vett el az időpont egyeztetés, és úgy érezte, hogy nem halad az érdemi munkával,
  • annyi időpontja volt, hogy azt sem tudta éppen hova, milyen találkozóra kell mennie,
  • nem emlékezett már pontosan, hogy miben maradt a tárgyalópartnerével,
  • úgy érezte nem kezeli elég hatékonyan a telefonlistájában rejlő lehetőségeket,
  • nem akar külön asszisztenst alkalmazni a telefonhívások lebonyolítására,

akkor