A statisztikai és adminisztrációs felületet felhasználói élményben sok szempontból megújítottuk. Célunk ezzel a fejlesztéssel, hogy a call center admnisztrátorok és supervisorok átláthatóbb és kezelhetőbb weboldalon végezhessék a mindennapi munkájukat.
Változtatások a korábbi verzióhoz képest:
- Átalakított bejelentkező felület (új design),
- Kampány és az összesítő statisztikák a Statisztika menüpont alatt helyezkednek el külön tabokon,
- Kampányokhoz
egyedi statisztikák rendelhetők, így új kampány indításakor megadható egy korábban már használt egyedi statisztikai lekérdezés,
- Új gombok kerültek ki felirattal, így egyértelműbbek az elérhető funkciók,
- A legördülő elemekben a paraméterek kiválasztásánál használhatók szűrők, ezáltal gyorsabban kereshetők nagy méretű listák,
- 4 fajta design válaszható a jobb felső sarokban található UI gomb segítségével, hogy mindenki az ízlésére/hangulatára szabhassa a felületet
- Egyéb menüpont helyett Rendszer alatt érhetők el az operátor állapotok. A továbbiakban több rendszer szintű paraméter is lesz majd állítható ebben a menüpontban,
- Megjelenik a mai nap dátuma és az aznapi névnap, hogy ne feledkezz meg egyetlen operátor vagy ismerős névnapjáról sem. 🙂
- Közvetlenül elérhető a Calgo felhasználói dokumentációja (menüsor alatt középen), így ha valami kérdés merül fel a rendszer működésével kapcsolatban itt gyorsan megtalálhatod benne a választ.
A fejlesztésnek köszönhetően egyszerűbbé válik az alábbi funkciók összerendelése:
- Hívási sorok – felhasználók
- Felhasználók – hívási sorok
- Hívási sorok – terminációk
- Terminációk – hívási sorok
Ezeken végezhető műveletek:
- szűrés
- összes hozzárendelése
- összes elvétele
- egy kattintásos hozzáadás
- egy kattintásos elvétel
A fejlesztés reményeink szerint megkönnyíti a mindennapi munkát, és több idő marad az igazán fontos dolgokra.