Calgo_virtual_call_center_screenshot1A statisztikai és adminisztrációs felületet felhasználói élményben sok szempontból megújítottuk. Célunk ezzel a fejlesztéssel, hogy a call center admnisztrátorok és supervisorok átláthatóbb és kezelhetőbb weboldalon végezhessék a mindennapi munkájukat.

Változtatások a korábbi verzióhoz képest:

  • Átalakított bejelentkező felület (új design),
  • Kampány és az összesítő statisztikák a Statisztika menüpont alatt helyezkednek el külön tabokon,
  • KampányokhozCalgo_virtual_call_center_screenshot2 egyedi statisztikák rendelhetők, így új kampány indításakor megadható egy korábban már használt egyedi statisztikai lekérdezés,
  • Új gombok kerültek ki felirattal, így egyértelműbbek az elérhető funkciók,
  • A legördülő elemekben a paraméterek kiválasztásánál használhatók szűrők, ezáltal gyorsabban kereshetők nagy méretű listák,
  • 4 fajta design válaszható a jobb felső sarokban található UI gomb segítségével, hogy mindenki az ízlésére/hangulatára szabhassa a felületet
  • Egyéb menüpont helyett Rendszer alatt érhetők el az operátor állapotok. A továbbiakban több rendszer szintű paraméter is lesz majd állítható ebben a menüpontban,
  • Megjelenik a mai nap dátuma és az aznapi névnap, hogy ne feledkezz meg egyetlen operátor vagy ismerős névnapjáról sem. 🙂
  • Közvetlenül elérhető a Calgo felhasználói dokumentációja (menüsor alatt középen), így ha valami kérdés merül fel a rendszer működésével kapcsolatban itt gyorsan megtalálhatod benne a választ.

A fejlesztésnek köszönhetően egyszerűbbé válik az alábbi funkciók összerendelése:

  • Hívási sorok – felhasználók
  • Felhasználók – hívási sorok
  • Hívási sorok – terminációk
  • Terminációk – hívási sorok

Ezeken végezhető műveletek:

  • szűrés
  • összes hozzárendelése
  • összes elvétele
  • egy kattintásos hozzáadás
  • egy kattintásos elvétel

A fejlesztés reményeink szerint megkönnyíti a mindennapi munkát, és több idő marad az igazán fontos dolgokra.