photo_ivr

  • Kampányonként választható tárcsázási algoritmus (manual, power, adaptív prediktív)
  • Kampányonként állítható gyorsaságú prediktív algoritmus
  • Kampányok közti prioritások beállítása
  • Kampányonként – tehát ugyanazon adatbázishoz – tetszőleges számú hívási sor beállítható
  • A hívási sorokhoz tetszőleges számú operátor rendelhető
  • Ügyfelenként bármennyi telefonszám tárolható, és ezek priorizálhatók
  • Szerveroldali átkapcsolás az operátorok között
  • Kvótakezelés, kérdések-válaszok rotálása
  • Flexibilis routing opciók a bejövő hívásokhoz (skill based routing, operátori kihasználtság, ügyfél azonosító szerinti, vagy teljesítmény alapú híváselosztás)
  • Communication blending: bejövő/kimenő hívások és egyéb kommunikációs csatornák egyidejű kezelése, egy operátorbázissal
  • Kétcsatornás hangkódolás (az operátor és az ügyfél hangja külön csatornán)
  • Hangfájlok tárolása hívásrekordonként, paraméterezhető hangfájl név szerkezettel
  • A telefonközpont bármilyen szabványos telefonszolgáltatóval (E1, T1, IAX2, SIP) vagy más alközponttal összekapcsolható
  • Online követhető hívásköltség és cdr statisztika
  • Mellék csatlakoztatási lehetőségek: szoftveres telefonok (Calgo kliens), IP telefonok, ISDN telefonok