A supervisori modulok segítségével kontrollálhatóvá válik a call center működése. Itt érhetők el a projekt specifikus vagy az egész call center működésére kiterjedő statisztikák, riportok. A felületről kezelhetők a felhasználók és jogosultságaik, paraméterezhetők a projektek és a hozzájuk tartozó hívási sorok, illetve itt lehet a projektekhez adatbázisokat feltölteni. Készíthetők szkriptek, szerkeszteni lehet az IVR-t, itt található a híváskezelő, továbbá a minőségellenőrző modul is. Egy speciális felület segítségével pedig valós időben követhető nyomon a call center állapota, az operátorok munkája, és lehetőség nyílik az operátorokkal való közvetlen chat vagy hangkommunikációra is.

Adminisztrációs modul

A rendszer adminisztrátorai ezen a felületen keresztül kezelhetik a rendszer főbb paramétereit (kampány, felhasználó), valamint itt nézhetik meg a kampányokkal, felhasználókkal, hívásokkal kapcsolatos statisztikákat. A felület HTTPS protokollon keresztül böngészőből elérhető, platform-független webes statisztikai felület.

Funkciók:

  • Platform független, böngészőből elérhető webes szoftver.
  • Statisztikák
    • A kampány specifikus statisztikák előre meghatározott lekérdezések, amelyek egyetlen kattintásra, ill. a megfelelő szűrők beállításával kiadják a kívánt táblázatokat (sikeres, sikertelen válaszok, státuszok, adatbázis állapot, operátor, munkaidő, stb.).
    • Az összesítő statisztikák az egész call center működését érintő, több, vagy minden kampányra kiterjedő kimutatásokat, teljesítményelemzéseket, rendszerhasználati adatokat, stb. tesznek láthatóvá.
    • Online követhető hívásköltség és cdr statisztika
    • Calgo rendszerhasználati idő, és a rendszerhasználat díja
    • Hívásmennyiségek, és a hívásdíjak hívásirányonként
    • Projektstatisztikák (terminációk, operátori eredmények, adatbázis állapotok)
    • Bármely statisztikához MS Excel kompatibilis letöltési lehetőség
  • Részletes hangfájl kereső
    • Rengeteg szűrőfeltétel
    • Azonnali meghallgatási lehetőség
    • Fájlonkénti vagy csoportos letöltés
  • Híváskezelés
    • Tárcsázási mód ill. prioritások beállítása
    • Hívási sorok létrehozására
    • Hívási sorokhoz operátorok rendelése
    • Hívószámok letiltása, engedélyezése
    • Visszahívások kezelése
    • Termináció alapú visszarakás
  • Kampányindítás
    • Adatbázis betöltés xls formátumú fájlból
    • Szkript betöltés
    • Duplikáció szűrés, stb.
    • Kampányadatok lekérése és módosítása
  • Felhasználók kezelése
    • Felhasználók felvétele, adatainak módosítása
    • Az egyes felületekhez tartozó jogosultságok meghatározása és kiosztása
    • Operátorok hívási sorokhoz rendelése
  • Szkriptszerkesztő
    • Grafikus webes felület, drag and drop control
    • Adatbázismezők kezelése (pl. ügyféladatok megjelenítése a szkriptben)
    • Adatbeviteli mezők kezelése (radio gomb, checkbox, legördülő lista, egyszerű szöveg, stb.)
    • Beviteli mezők formátumellenőrzése (telefonszám, emailcím, dátum, tartomány, stb.)
    • Dinamikus szkriptek: ügyfélválaszok /ügyfélrekordban található értékek alapján történő ugrások

Valós idejű monitor felület

  • Hívások állapotainak kijelzése (várakozó operátorok, várakozó ügyfelek, beszélgetések, tárcsázó állapota, stb.),
  • Az operátorállapotokban eltöltött kritikus idők jelzése,
  • Várakozási sor információk (ASA, SL, stb.),
  • Tárcsázással kapcsolatos interakciós lehetőségek,
  • Chat (egyéni, vagy konferencia),
  • Valósidejű belehallgatás,
  • Valósidejű belebeszélés.