icon3Az Interactive Voice Response (IVR) egy interaktív, automata telefonos híváskezelő rendszer, mely a hívó fél telefonkészülékének nyomógombjai segítségével irányítja el az ügyfeleket céljukhoz, ill. egyben információkat is gyűjt róluk. Az IVR-t leginkább azok a cégek használják, amelyek nagy mennyiségű hívást fogadnak. Az automatizmusra szükség van, hiszen számos dolgot el tud intézni a hívó fél, anélkül, hogy az ügyfélszolgálat bármely munkatársával kapcsolatba lépne. Ez megtakarítás a cégnek, de egy jól kitalált rendszer esetén az ügyfélnek is.

Fő felhasználási területek:

  • vevő- és ügyfélszolgálatok,
  • közvélemény-kutatások,
  • automata információ lekérdezés,
  • telefonos banki szolgáltatások,
  • telefonos termék megrendelések,
  • ügyfél azonosítás, stb.

A szükséges információk birtokában segítünk a rendszer megtervezésében, igény esetén a hanganyagok professzionális szintű elkészítésében és a teljes hangmenü leprogramozásában és beállításában.

Funkciók

  • interaktív, automata telefonos híváskezelő rendszer
  • DTMF kezelés
  • hívási sorok a hangmenü pontjaihoz
  • visszalépés lehetősége
  • üzenetrögzítés
  • hívásvárakoztatás
  • gyors hangfájl változtatási lehetőség
  • időzítés
  • segítünk a hangmenü megtervezésében
  • vállaljuk a hanganyagok professzionális szintű elkészítését
  • elvégezzük a teljes hangmenü leprogramozását és beállítását